pirmdiena, 2012. gada 7. maijs

Ja vēlies, lai tavs pircējs norēķinās ar mobilā tālruņa īsziņu.

Foto: Wikimedia Commons /  Cell phones

Kas un kā ir jādara, ja vēlies saviem interneta mājas lapas apmeklētājiem, lasītājiem vai faniem piedāvāt ne tikai bezmaksas, bet arī nelielus maksas pakalpojumus, piemēram, maksa par kādu informāciju, maksa par reģistrēšanos, maksa par virtuāla kredīta iegādi. Ļoti aktuāls jautājums, arī man.

Par šo tēmu gribēju uzrakstīt nelielu rakstu jau sen. Pēdējā laikā biju aizņemta ar citiem darbiem, tāpēc visu laiku rakstīšanu atliku. Tad nu tagad, kad ir brīvāks brīdis rakstu. 

Vissvarīgākais bija noskaidrot cik tāda pakalpojuma ierīkošana manā mājas lapā man varētu izmaksāt un kādi ir pārējie noteikumi. Kā arī noskaidrot, kas šādu pakalpojumu Latvijā piedāvā.

Protams pirmais uzņēmums, kuram es nolēmu zvanīt un uzdot šo jautājumu par norēķiniem ar mobilā tālruņa īsziņām bija Lattelecom. Tā arī izdarīju. Zvanīju (visvienkāršāk uz viņu palīdzības dienestu 177), rakstīju e - pastus un galu galā beidzot arī ieguvu nepieciešamo informāciju. 

Izrādās Lattelecom ir vesels dienests (SIA Lattelecom BPO, kas piedāvā SMS pakalpojumus), kas ar šiem jautājumiem nodarbojas. Tad nu šis dienests man sniedza visas nepieciešamās atbildes, e - pasta veidā, kurā bija informācija gan par to cik ierīkošana izmaksās ( ap 70 Ls) un cik no katras maksas īsziņas nopelnīšu es, kā arī dažāda tehniska veida informācija.   

Protams es nebūtu es, ja paliktu tikai pie šī viena piedāvājuma. Gribēju zināt kas vēl šādu pakalpojumu piedāvā un cik par to prasa. Tāpēc zvanīju pārējiem trim Latvijas mobilo sakaru operatoriem - LMT, Tele2 un Bite. Viņi man paskaidroja, ka šādu pakalpojuma ierīkošanu nepiedāvā un lai es zvanot Lattelecom.   

Tad internetā es atradu viena privātā uzņēmuma piedāvājumu, kas man likās tīri interesants, proti runa iet par uzņēmumu SIA Sales.lv (mājas lapa www.sales.lv) piedāvāto pakalpojumu PREMIUM jeb maksāšana ar īsziņas palīdzību. Viņu ierīkošanas izmaksas ir līdzīgas Lattelecom izmaksām, tomēr ir arī atšķirības, proti, ja kas vienkāršs, tad ierīkošana varētu maksāt ap 15 Ls, ja kas sarežģītāks, tad dārgāk, ja pavisam sarežģīti, tad līdz pat 100 - 150 Ls. Arī viņi man atsūtīja e - pastu, kurā bija saprotami pastāstīts par piedāvājumu, kā arī cik no katras īsziņas nopelnīšu es. 

Tā kā tas tomēr nav tik briesmīgi un nesaprotami kā man sākumā likās. Tāpēc, ja grib šādu pakalpojumu izmantot, tad jākļūst par juridisku personu un jānoslēdz līgums ar šāda pakalpojuma sniedzēju. Nu tā lūk.    

   


Nav komentāru: