ceturtdiena, 2012. gada 26. jūlijs

Kas ir Pinterest? Un kā tā var palīdzēt tavam biznesam?

Foto:Wikimedia Commons / Pin red right

Pirms kāda laika no vienas savas paziņas, kura ir uzsākusi nelielu biznesu, es uzzināju, ka ir tāda interneta vietne kā www.pinterest.com. Paziņas stāsts par to, ka šajā interneta vietnē bija ielikusi savu rokdarbu bildes un ka pēc neilga laika vairākus no tiem nopirka protams mani ieinteresēja. Tāpēc es nolēmu izpētīt, kas tas ir, ar tālejošu domu, ka arī man tas nākotnē varētu varbūt noderēt.

Vari apskatīties kāds izskatās mans dēlis ar fotogrāfijām, ko es pagaidām savam priekam šajā jaunajā interneta vietnē esmu izveidojusi - http://pinterest.com/savsbiz/


Neliels misēklis un aizķeršanās man sākumā radās ar tikšanu iekšā šajā interneta vietnē. Mana paziņa teica, ka man būs vajadzīgs ielūgums no kāda, kas tur jau ir iekšā. Tad mūsu sarunai piebiedrojās kāds cits gudrinieks, kas pavēstīja, ka nu jau iekļūšana ir bez ielūgumiem. Tāpēc no sākuma es mēģināju tikt iekšā pati, bet nekas nesanāca. Nācās paziņai uzprasīties uz ielūgumu, kas arī laipni man uz manu e - pastu tika atsūtīts. Bet ar visu ielūgumu bija vajadzīgs arī vēl Facebook vai Twitter konts.

Bet man jau tagad liekas, ka arī bez ielūguma tur var tikt iekšā, proti vai nu tikai caur Facebook vai Twitter kontu vai arī Pinterest tev piedāvā izveidot savu Pinterest kontu. Kāpēc es tā tagad saku, jo es neizmantoju ne Facebook, ne Twitter, bet Pinterest kontu, lai iekļūtu šajā interneta vietnē. Bet, ja godīgi jāsaka kā es izveidoju Pinterest kontu, tad varu pateikt, ka neatceros, kurā brīdī man piedāvāja to izveidot. Tāpēc, ja arī tu gribi iekļūt Pinterestā un pašam tomēr nesanāk, tad lūdz palīdzību man - izsūtīšu ielūgumu.  

Nu lūk, pēc tam, kad es šajā grūti iekarojamajā interneta vietnē biju iekļuvusi, nekas jau vēl nebija beidzies. Bija jāizdara pats galvenais, proti sava datora Grāmatzīmju rindā jāieliek poga "Pin it". Kā to izdarīt to tu uzzināsi no apraksta. Es šo pogu vairākas reizes mēģināju uzstumt augšā, līdz beidzot izdevās. 

Un tagad kā šī poga "Pin it" darbojās. Piemēram, tu klejo pa plašajām interneta dzīlēm un tev iepatīkas kāda bilde, tad nospied savā datorā "Pin it" un šī bilde nedaudz mainīs izmērus un uz tās parādīsies sarkans uzraksts "Pin it". Droši klikšķini uz tā. Bet pēc tam tev parādīsies uzraksts ar jautājumu pie kura no saviem fotogrāfiju dēļiem (piemēram, "I like it", "Fashion" utt.)  tu šo jauno bildi gribi piespraust, un tev atkal ir jāizdara izvēle. Savus fotogrāfiju dēļus pie kuriem spraudīsi bildes vari izveidot jau sākumā un pēc tam tikai papildināt vai arī izdzēst, ja nepatīk. Īstenībā patiešām ļoti vienkārši. Vislabāk tu visu procesu apgūsi pašam darbojoties un mēģinot. Nu vismaz man tā bija.  

Bet tagad atbilde uz jautājumu kā Pinterest vietne var palīdzēt tavam biznesam. Pavisam vienkārši. Ja tev ir sava mājas lapa, kurā ir bildes ar taviem produktiem, tad šīs bildes tu vari ievietot Pinterestā, pievienot aprakstu, bet zem bildes apakšā parādīsies aktīva tavas mājas lapas adrese, ko citi redzēs. Bet, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzinātu par tevi un taviem produktiem, tad tavām bildēm jābūt labas kvalitātes, izteiksmīgām un interesantām, kas piesaista pārējo uzmanību. Kā arī, ja gribi, lai tev ir sekotāji, tad tev ir arī citiem jāseko un jāiepino viņu bildes pie saviem bilžu dēļiem.

Kad sāksi Pinterestā darboties, tad jau sapratīsi kas un kā tur viss notiek. Man pašai darbošanās Pinterestā ir kļuvusi par patīkamu atslodzi un aizmiršanos no citiem darbiem.  

Un vēl, izlasīju rakstu, kurā teikts, ka 2012. gada februārī Pinterest lietotāju skaits jau ir sasniedzis 10,4 miljonus. Manuprāt nav slikti interneta vietnei, kas darbojas tikai vēl divus gadus.        

      

Nav komentāru: